Zināms, iegādātajiem plašpatēriņa DJI droniem, stabilizatoriem un kamerām ir iespējams pieslēgt DJI Care Refresh pakalpojumu (sīkāk par to – TE>).
Tām ir pieejams līdzīgs pakalpojums – DJI Enterprise Shield.
Mūsu reģionā pieejams Enterprise Shield Basic pakalpojums, kurš paredz:
Ir iespējams iegādāties un pieslēgt gan ENTERPRISE SHIELD, gan ENTERPRISE SHIELD RENEW vienlaicīgi, proti, iegādājoties un aktivizējot abus uzreiz. Iegādāties, protams, palīdzēsim mēs – DJI Latvija.
ENTERPRISE SHIELD ir iespējams pieslēgt:
Iegādātais ENTERPRISE SHIELD kods ir jāaktivizē, piesaistot to ierīcei DJI kodu aktivizācijas lapā.
To, vai konkrētajai ierīcei pakalpojums ir pieslēgts un kāds ir aktuālais pakalpojuma statuss, ir iespējams pārbaudīt, DJI pakalpojuma statusa lapā ievadot vai nu ierīces seriālo numuru, vai ENTERPRISE SHIELD pakalpojuma līguma numuru (līgums tiek nosūtīts uz norādīto e-pastu pēc pakalpojuma aktivizācijas).
Par konkrētajām izmaksām lūdzu sazināties ar mums vai arī izlasīt interesesējošo informāciju DJI mājasalapas Enterprise Shield pakalpojuma noteikumu (Terms of Service, IV punkts) sadaļā. Ilustrācijai varam pateikt, ka, piemēram, Mavic 2 Enterprise DUAL gadījumā pakalpojums maksā €289 Eur, pirmā aizvietošana – €269 Eur, otrā – €309 Eur, pagarinājums uz vēl vienu gadu ar ENTERPRISE SHIELD RENEW – €239
Pakalpojums sedz pilota kļūdas, sadursmes vai signāla interferences ietekmē radušos bojājumus, tai skaitā ūdens un kritiena bojājumus ierīcei.
Pēc negadījuma, ir jāveic servisa pieteikums DJI mājaslapā, un pēc tam jānosūta bojātā ierīce DJI servisam (pēc pieteikuma aizpildīšanas saņemsiet kurjerpasta uzlīmes). Svarīgi ņemt vērā, ka netiek aizvietota pilnībā vai daļēji pazaudēta ierīce. Sūtīšanas izmaksas ir iekļautas pakalpojuma cenā, taču svarīgi ir nenosūtīt arī pulti, lādētāju, rezerves baterijas u.c. lietas, kuras nav attiecināmas uz DJI ENTERPRISE SHIELD pakalpojumu, pretējā gadījumā nāksies segt radušās papildu transporta izmaksas.
Pēc tam, kad DJI serviss būs saņēmis jūsu ierīci un novērtējis radušos bojājumus, jums tiks nosūtīta remonta tāme, un jūs varēsiet izvēlēties, vai veikt maksas remonu, vai arī izmantot Enterprise Shield paredzēto ierīces aizvietojumu.
Ja servisa diagnostikas rezultātā tiek secināts, ka bojājumi radušies ierīces garantijas ietvaros segtu iemeslu/tehnisko vai ražošanas kļūmju dēļ, ierīce tiks bez maksas remontēta garantijas ietvaros.
Remonta procesam iespējams izsekot, attiecīgajā DJI mājaslapas sadaļā ievadot servisa lietas numuru.
-Nē, DJI ENTERPRISE SHIELD neparedz paātrināto procedūru ar aizvietojuma nosūtīšanu bez ierīces inspicēšanas un bojājumu novērtēšanas DJI Servisā.
Pēc būtības, šī arī ir galvenā abu iepriekšminēto pakalpojumu atšķirība.