Pirms izstrādes procesa sākuma, daudz dažādi sasniegumi tehnoloģiju jomā ļāva mūsu komandai izanalizēt un no jauna izvērtēt drona uzbūvi. Piemēram, pieminot svaru un elektrības patēriņu, mūsu komanda izanalizēja katru drona detaļu, lai šos parametrus optimizētu. Kā arī ļoti tika strādāts pie optimālākās baterijas izveides, lai tā būtu pietiekami liela, bet, vienlaicīgi, tāda, kas netraucētu drona manevrēšanas spējām.
Pašā sākumā, pat pirms dizaina izstrādes stadijas, mūsu komanda izanalizēja drona maksimālo veikspēju testējot katru induvidālo izmantoto detaļu. Tas padarīja turpmāko izstrādes gaitu daudz vieglāku un mūsu inženieriem deva lielāku iespēju izpausties.
Viens no pirmajiem drona dizainiem.
Izstrādes stadijā secinājām, ka veidu kā tika salocītas Mavic Air drona kājas ir iespējams drastiski uzlabot. Tika optimizēts to izmērs, forma un pat veids kā kājas tiek salocītas.
Pirmais izveidotais Mavic Air 2, konstrukcijas testam.
Mūsu izstrādes komanda nolēma liellākoties palikt pie oriģinālā Mavic Air dizaina, bet nedaudz to pielīdzinot Mavic Pro dizainam.
Papildus vispārējām drona funkcijām, Mavic Air 2 konstrukcijai bija jāatbilst prasībām, kas saistītas ar vibrāciju un ērtu vadāmību lidojuma laikā.
Izmantojot ļoti veiktspējīgas simulācijas programmas un iekrāto informāciju, kas saistīta ar mūsdienu tehnoloģijām, esam optimizējuši katru milimetru uz drona virsmas, veicot rūpīgus aprēķinus un eksperimentus, nodrošinot vislabāko lidojuma stabilitāti un vadāmību, sniedzot augstas kvalitātes fotogrāfijas un video.
Viena no grūtākajām lietām izstrādes procesā bija kameras stabilizātora izveide. Kaut gan mums ir liela pieredze stabilizātoru izveidē, veidojot katru jauno dronu nākas saskarties ar stabilizācijas problēmām izstrādes stadijā.
Mavic Air 2 izmantotais kameras sensors patērēt daudz jaudu. Šis bija viens no līelākajiem pārbaudījumiem detaļu izstrādātājiem kā arī korpusa veidotājiem, kuri bija atbildīgi par korpusa izveidi, kurš spētu adekvāti izvadīt karsto gaisu no korpusa.
Lai izkliedētu siltumu, inženieri rūpīgi izstrādāja siltumizolācijas elementu uz drona korpusa, lai, filmējot video vai fotografējot, attēlā neuzrādītos artifakti, kurus izraisa karstums.
Mavic Air 2 mātes plate
Mavic Air 2 izmanto apvienoto mikroshēmu sistēmu, lai sasniegtu optimālu veiktspējas, apjoma un svara līdzsvaru.
Pirmie testa modeļi
Pēc pirmā testa modeļa izlaišanas, mūsu inženieru komanda aicināja dronu izmēģināt dažādām cilvēku grupām. Testēšanā iesaistījās cilvēku grupas no vecākajiem produktu vadītājiem līdz pat iesācējiem. Visiem cilvēkiem bija jāizmēģina dronu un jāsniedz atsauksmes. Šim testam bija izšķiroša loma Mavic Air 2 dizaina, tālvadības pults, lidojuma vadības pieredzes, attēla kvalitātes un citu faktoru pabeigšanā.
Lai pārliecinātos par lidojuma kvalitāti ekstrēmos apstākļos, drons ir testēts pat ledus hallē, lai simulētu lidojumu aukstos apstākļos.
Izcilam fotografēšanas un filmēšanas dronam ir jāsniedz viegls veids iemūžināt augstas kvalitātes saturu. Mavic Air 2 tieši to arī piedāvā. Kā piemērs, ar vienas pogas spiedienu, Mavic Air 2 piedāvā uzņemt skaistu 8K Hyperlapse video.
Mavic Air 2 8K Hyperlapse
Papildus Quab Bayer re-mozaīkas algoritmam, mūsu komanda ar Mavic Air 2 ir spēruši lielus soļus tehnoloģijas attīstībā. Komanda atkārtoti pārkāpa programmatūras un detaļu robežas, kā arī tika novērsti mikroshēmu ierobežojumi. No izstrādes sākuma līdz beigām viņi nenogurstoši strādāja, lai izveidotu labāko Mavic Air 2.
Pēc vairāk kā gada ilgas produkta testēšanas, ieskaitot testēšanu un atsauksmju izskatīšanas no daudz lietotājiem, tika jauns fotografēšanas un filmēšanas algoritms - SmartPhoto.
Mavic Air 2 SmartPhoto salīdzinājums
SmartPhoto izmanto inteliģentu sarežģītu attēlu apstrādi, izmantojot dažādus drona informācijas algoritmus, kas saistīti ar pašu dronu, kameras stabilizatoru un kameru, ainavas spilgtumu un ainavas atpazīšanu. Varētu teikt, ka šī funkcija ir viens no iespaidīgākajiem šī drona programmatūras uzlabojumiem.
Mavic Air 2 FocusTrack
Mūsu komanda nemitīgi pētīja algoritmus, kas ir atbildīgi par inteliģentu objekta atpazīšanu un tā izsekošanu, un nāca klajā ar vēl gudrāku un vieglāk izmantojamu funkciju - FocusTrack.
Mūsu komanda apvienoja attēlu funkciju algoritmus ar mākslīgo intelektu un vienā sistēmā apvienoja visierastākos kustīgos objektus, kā cilvēkus, automašīnas, laivas un tamlīdzīgi, statiskus objektus, kā ainavas un ēkas, lai jūtami uzlabotu objekta atpazīstamību. Tajā pašā laikā augsta līmeņa 3D kartes un trajektoriju plānošanas algoritms tika pievienots programmai, lai spētu vēl labāk veikt nepieciešamās darbības.
Lidošanas laiks līdz 34 minūtēm.
Pat dažu minūšu akumulatora darbības paildzināšana ir grūts un ilgs darbs dažādu jomu inženieriem, lai turpinātu sniegt līdz šim esošās funkcijas, vadāmību.
Sākotnējā izstrādes posmā mēs nodarbojāmies ar ļoti augsta līmeņa inženieriju, lai palielinātu baterijas kapacitāti, vienlaicīgi neatņemot neko no drona vieglās vadības un manevrēšanas spējām.
Drona izpētes stadijā mūsu komanda veica daudz virtuālos testus, lai izrēķināt absolūti maksimālo drona baterijas kapacitāti.
Mavic Air 2 ir aprīkots ar dažādiem sensoriem, kā GPS, IMU, barometrs, kompass un vizuālajiem sensoriem, lai atspoguļotu virtuālo informāciju vairākās dimensijās.
Šie dati tiek integrēti izmantojot vadošos kodolsintēzes algoritmus, un nodrošina drošu lidojumu pat vissarežģītākajos apstākļos.