Ko nosedz ražotāja garantija?
DJI garantē, ka iegādātajam DJI produktam nav ražošanas vai materiālu defektu, to lietojot atbilstoši lietošanas instrukcijām un citai pavadošajai dokumentācijai garantijas periodā. Pavaddokumentācija ietever, bet neaprobežojas, ar: lietošanas pamācību, drošības noteikumiem, aplikācijas notifikācijām, lietotāja atbalsta dokumentiem.
DJI produktu garantijas laiks - 2 gadi.
Atsevišķām detaļām ražotāja noteiktais garantijas laiks var būt īsāks, kā galvenajai ierīcei, piemēram, baterijām, ražotāja garantijas periods ir 6 mēneši pie nosacījuma, ka kopējais uzlādes ciklu skaits ir zemāks par 200.
Kādi gadījumi netiek segti ražotāja garantijas ietvaros?
Ražotāja garantija nesedz sekojošus gadījumus:
- Kritieni vai uguns/degšanas bojājumi, kuru cēlonis nav ražošanas defekti, ieskaitot, bet neaprobežojoties ar pilota kļūdām;
- Bojājumi, kuri radušies, ražotāja neparedzētā veidā modificējot vai izjaucot produktu, vai arī nelietojot to atbilstoši lietošanas pamācībām un instrukcijām;
- Bojājumi, kuri radušies ražotāja neautorizēta servisa pakalpojumu rezultātā;
- Bojājumi, kuri radušies neautorizētas elektronikas modifikācijas vai neparedzētas lādēšanas ierīces izmantošanas rezulātā;
- Bojājumi, kuri radušies lidojumā, kurš nav noritējis saskaņā ar ražotāja pamācībām un instrukcijām;
- Bojājumi, kuri radušies, izmatojot produktu lidojumam nepiemērotu laika apstākļu dēļ (piemēram, stiprs vējš, lietus, smilšu/putekļu vētra, u.tml.);
- Bojājumi, kuri radušies, lietojot produktu spēcīgas elektromagnētiskā interferences vidē (piemēram, tiešā tuvumā radio translācijas torņiem, augstsprieguma līnijām, elektrostacijām un apakšstacijām, u.c.);
- Bojājumi, kuri radušies, lietojot produktu citu bezvadu elektronisku ierīču radītas interferences apstākļos (piemēram, raidītāji, WiFi signāli, video straumēšanas ierīces);
- Bojājumi, kuri radušies, izmantojot produktu, kura pacelšanās svars pārsniedz dokumentācijā norādīto maksimālo pieļaujamo;
- Bojājumi, kuri radušies, lietojot produktu ar novecojošām vai bojātām detaļām/komponentēm;
- Bojājumi, kuri radušies trešo ražotāju komponenšu vai rezerves daļu kvalitātes neatbilstības vai savietojamības trūkuma rezultātā ar DJI produktu;
- Bojājumi, kuri radušies, lietojot produktu ar bojātu vai nepietiekami uzlādētu bateriju;
- Ražotājs negarentē nepārtrauktu vai bezkļūdu ierīces darbību;
- Jūsu datu zudumu vai sabojāšanu produkta atmiņā vai atmiņas kartē;
- Ierīcē instalētas vai vēlāk uzstādītas programmatūras kļūmes;
- Bojājumi, kuri radušies trešo ražotāju produktu vai komponenšu kļūmes rezultātā, arī gadījumā, ja trešā ražotāja produkts ir ticis autorizēti integrēts DJI produktā;
- Bojājumi, kuri radušies jebkura ne-DJI tehniskā vai cita veida produktu lietotāja atbalsta rezultātā (piemēram, kļūdaina produkta sagatavošana lietošanai vai publiskajā telpā pieejamu padomu izmantošana);
- Produktam nav salasāmi vai ir noņemti identifikācijas marķējumi.